روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران

 
نویسنده : سعید محمدیان - ساعت ۳:٤۱ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٢/٢۳
 

با هدف تسریع در خدمات رسانی و تسهیل در ارتباط با مشترکین

 سامانه 122آبفای جنوب شرقی به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام ها و گزارشات مردمی می باشد

مرکز اطلاع رسانی سامانه 122 شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص حوادث آبرسانی می باشد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت: سامانه اطلاع رسانی شرکت آبفای جنوب شرقی با توجه به رشد جمعیت، گسترش وقدمت شبکه آبرسانی و ازدیاد حوادث  به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث ودریافت شکایات به صورت متمرکز درسال 1387راه اندازی گردید.

رئیس مرکز سامانه 122 شرکت آبفای جنوب شرقی گفت: این مرکز در راستای ارائه خدمات مطلوبتر و تسهیل در ارتباط با شهروندان محترم جنوب شرق استان تهران در حال حاضر با 30خط ارتباطی دیجیتال،7 خط آنالوگ و تعداد 15اپراتور به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام ها و گزارشات مردمی می باشد که طی سال گذشته نزدیک به 16هزار مورد تماس تلفنی دراین مرکز دریافت و پیگیری شده است.

مسلم سلطانیان درادامه افزود: از مجموع 16هزار تماس تلفنی مشترکین در سال گذشته با سامانه 122شرکت یازده هزار مورد مربوط به حوادث انشعاب مشترک،2039مورد در زمینه شبکه توزیع،866تماس تلفنی در خصوص حوادث خطوط انتقال و بقیه مربوط شکایات مردمی،اشترکهای غر مجاز و فاضلاب بوده است.

وی  از وظایف اصلی سامانه 122 آبفا را رسیدگی به حوادث شبکه آبرسانی،رسیدگی به شکایات مرتبط با امور مشترکین و کیفیت آب آشامیدنی،اطلاع رسانی به مشترکین در زمینه قطعی آب،تهیه و ارائه گزارش مدیریتی به صورت مکانیزه و آنلاین و پیگیری ویژه حوادث توسط اکیپ های امورات وادارات تابعه و ارائه گزارش روزانه به معاونت بهره برداری بیان نموده است.